»Skupaj smo odprli ključna vprašanja, zlasti s področja naložb v posodobitev slovenskega železniškega omrežja, ki je osnovni pogoj, da lahko še naprej razvijamo pristanišče in ohranjamo našo konkurenčno prednost.«
»Če bi mi pokazali resnost tudi na tem segmentu, ne samo na drugem tiru, ampak posodobitvi železniškega omrežja v celoti, bo Luka Koper rasla.«
»V perspektivi od 10 do 20 let bo lahko poljsko železniško omrežje boljše kot v državah 'stare' Evropske unije, kjer so bile naložbe v ta prevozna sredstva leta zanemarjene.«
»Železniških naložb je vsako leto več.«
»S posodobitvijo se je zvišala pretočnost, skrajšali so se potovalni časi, zvišala se je udobnost, predvsem pa varnost v železniškem prometu.«
»Celotna naložba v posodobitev proizvodnje je vredna devet milijonov evrov.«
»Ključne bodo pametne naložbe.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Ta investicija potrjuje našo zavezanost, da bomo še naprej investirali v čiste tehnologije, da bomo investirali v prihodnost, ki bo brezogljična in ki bo spodbujala ne samo javni promet kot tak, ampak razvoj železniškega omrežja po celotni državi.«
»Na slovenskem železniškem omrežju smo v obdobju povečanega obsega tako vzdrževalnih del kot tudi investicijskih del.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju