»Skupaj smo odprli ključna vprašanja, zlasti s področja naložb v posodobitev slovenskega železniškega omrežja, ki je osnovni pogoj, da lahko še naprej razvijamo pristanišče in ohranjamo našo konkurenčno prednost.«
»Če bi mi pokazali resnost tudi na tem segmentu, ne samo na drugem tiru, ampak posodobitvi železniškega omrežja v celoti, bo Luka Koper rasla.«
»V perspektivi od 10 do 20 let bo lahko poljsko železniško omrežje boljše kot v državah 'stare' Evropske unije, kjer so bile naložbe v ta prevozna sredstva leta zanemarjene.«
»Železniških naložb je vsako leto več.«
»S posodobitvijo se je zvišala pretočnost, skrajšali so se potovalni časi, zvišala se je udobnost, predvsem pa varnost v železniškem prometu.«
»Celotna naložba v posodobitev proizvodnje je vredna devet milijonov evrov.«
»Ključne bodo pametne naložbe.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Na slovenskem železniškem omrežju smo v obdobju povečanega obsega tako vzdrževalnih del kot tudi investicijskih del.«
»O naložbi vas prepričajo s prikazovanjem nerealno visokega donosa naložb. V večini primerov boste šele po dolgem obdobju vlaganja spoznali, da denarja ni mogoče dvigniti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju